Ny vecka!

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat. Jag kan inte säga att jag gjort mycket vettigt alls idag, började med att jag fick sovmorgon av min härliga karl som tog upp Juline och dukade fram frukost innan han väckte mig, så jag fick minsan sova tills 08.15 idag :)

Efter det åt vi och donade lite, sen så gick jag och några flickor ;) till konsum för att fylla på med lite ciggaretter.
Hem igen och Juline i sängen, låg och läste en stund innan fröken vaknade och sedan gick vi ner till fröken nyman för kaffe och prat :)
Väldigt mysigt, Juline är dock väldigt mammig nu förtiden, och jag vet inte om det är jag som skämmer bort henne eller om det är åldern, hon gick dock med att sitta hos karin i ca 10 minuter bra uppsikt av mig! :)

Jag hoppas karln kommer hem från fiskerundan snart, han ska nämligen bjuda på mat :)

Sen håller jag även tummarna, för massa annat som är aktuellt just nu, dock ingenting jag tänker gå in på här just nu, jag vill ha allt klart innan man skriker det till omvärlden. Men jag hoppas hoppas, och besvikelsen skulle nog bli ganska stor om det inte gick vägen.

Nog om det, de är egentligen Pappavecka nu för Juline, men jag beslutade att ha henne hos mig ett par extra dagar nu i eftersom jag är ledig och allt, så jag får minsan mysa tills på onsdag :D

Njae, men nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa lite tänkte jag, det är massa spännande som händer i min bok och Juline tar åter en stödvila :) 

Sommarbild sen sommarstugan :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad läser du? :)

2010-08-24 @ 12:13:47
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0