Tillbaka till verkligheten!

Gosh, nu är jag sådär förbannad över busstiderna igen, jag jobbar ju ikväll och upptäcker när jag kommer hit att min buss går hem 22.18, och jag slutar 21.15.. Hur roligt tror ni det är?
Jag tror jag ska skriva ett långt argt mejl till idioterna som har hand om detta!

För övrigt har dagen varit lugnt, snubbarna med diskmaskinen kom idag, men dom hade tydligen mätt fel tidigare så nu har jag en väldigt mycket förstor diskmaskin i mitt kök som står inträngd bakom köksbordet, mindre trevligt faktiskt.. så nu måste jag vänta på att snickarn ska komma och förminska mina lådor, för tydligen är dom fel?

Innan jag åkte till jobbet hann jag och Juline ner i lekparken utanför oss också, men hon var hur trött som helst så det vart bara en massa gnäll när hon ansåg att sand är bra att äta och jag tyckte att det var mindre bra.
Upp och i säng för en stödvila och efter det åkte jag och jobba.
Hon är hemma och myser en massa med Hanna nu, och höns mamma som man är ringer jag varannan timme och kollar så allt går bra.
Litar fullständigt på Hanna ingen tvekan om saken, men man vill liksom ha lite koll :)

Hela eftermiddagen har jag sprunigt omkring och nynnat och sjungt på en och samma låt, den vägrar släppa!
Hoffmaestro - Highwayman
Helt sjukt vad låtarna sätter sig på huvudet.
Njae, men nu är min rast snart slut, ska springa ut och blossa lite sen är det full rulle igen, nog med skitsnack.


Bland den första bilden på Juline :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0