Det kommer nya tider nu!

Det är mycket som händer runt omkring oss nu, mycket som man inte vill prata om utan bara fixa och låta det gå vidare.
Jag och Jacob har pratat ganska mycket om det, och förmodligen kommer det bli så att han och jag kommer ha Juline tills på fredagar istället för onsdagar.
Ingenting är klappat och klart än, men eftersom Robert har mycket som händer runt omkring sig nu så har HAN bett oss om det.
Nu idag på morgonen har jag städat här hemma och sedan ska jag iväg till dagis på Luciafika och mysa tillsammans med Juline, sen ska vi hem och laga mat, Jacob har beställt ris och korvstroganoff så vi ska väl börja med det också antar jag, sen blir det bara en massa mys.

Imorgon ska jag iväg på möte och sedan bara mysa tills jag ska iväg och jobba natt. 
Resten av veckan jobbar jag och sen i helgen ska vi på 20års fest och efter det jobba kväll.

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe här och vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0