Fjärde advent!

Fan vad tiden går fort, jag fattar ingenting och hänger verkligen inte med, det är julafton om mindre än en vecka och jag mitt bright ass har knappt köpt någon julklapp alls.

Sen informerade Robert mig att Juline är sjuk också, så nu ska det vabbas och vara hemma och kurera dotter, det kanske är lika bra för jag är inte jordens piggaste jag heller, snorar och har mig.
Så då är vi pigga och frächa till Julafton.

I helgen har vi inte gjort så mycket, jag jobbade fredag lördag men vi hann ändå med en tjugoårs fest på fredag kväll, det var relativt trevligt, vart max innan hemgång och sedan sova!


En bild på min fröken filur i slutet av sommaren :)

Nu ska jag och min älskade herr Öman kolla på andra filmen Änglagård, och har fått någon tjing på dom så han får minsan stå ut :) 
Kan inte påstå att han är överlycklig meeen han älskar mig;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0