Frågan är ju..

jag vet inte varför jag fortsätter ha bloggen kvar, jag är en sådan periodare att det inte är sant.
Jag har inte mycket att skriva om egentligen, eller det har jag ju men min blogg sätter stop i min vardag, eller den blir tydligen en jätte informations källa för 75% av snacket.
Man märker diiirekt på om jag bloggar eller inte.

Skit samma, det är mycket nu och jag vet inte var jag ska göra av allt. jag tänkte försöka mig på att skriva här och inte sen skriva ut på facebook att jag har börjat igen, eller så lösenords skyddar jag den. och kan inom en rimlig gräns välja själv vilka som får och inte får läsa den.
Sen är inte jag naiv och tror att det kommer stanna hos dom man säger de till det fattar väl jag också.

Njae men nu gör jag slag i saken och gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0