Ibland ..

Ibland förstår jag ingenting , jag fattar inte hur jag ska tackla allt och hur det är meningen att jag alltid ska orka .. Jag är människa som alla andra, och behöver empati och sympati, men tydligen inte.. 
Man ska tydligen alltid vara stark bara för att man är det i normala fall.

Jag känner just nu att allt blir för mycket, och förstår inte hur jag ska kunna ta mig vidare utan att kunna vara ärlig, bara gräva ner allt längre och längre ner och hoppas det försvinner.
Kan folk inte bara förstå att jag faller ibland också.

Jag har mycket i huvudet just nu, och vet inte riktigt hur jag ska få ut det.

Jag älskar mina J:n mest av allt, och utan dom skulle jag rasa totalt.

Jacob, dagligen påminner du mig om vilken fantastisk människa du är, hur mycket jag älskar dig och hur lycklig det går att vara. 
Jag kommer alltid hålla dig kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0