Lördag..

Jag måste nog ha blivit världens tråkigaste människa, jag är barnledig och börjar lite senare imorgon, men jag har fan inte lust med någonting, jag är helt slut som människa.
Sandra ville att jag skulle följa med in till Gävle, det vägrade jag och det vet jag även att min karl inte skulle bli så imponerad över.
Jacob är hemma hos sin vän som håller på flyttar och gör en massa pojkiga saker, han tycker jag ska komma dit och umgås, men vafan ska jag göra där?
Glo på dom springande som ett annat fån?
Men tydligen måste jag iallafall, för han har ställt upp och umgåtts med mina vänner, så då ska det tydligen vara rättvist.
Vilket jäkla skit land vi lever i :P 
Jag hade faktiskt gärna legat hemma och tyckt synd om mig själv istället för att sitta där och se ut som ett fån. 

Jaja, jag lär väl resa på arslet och gå dit antar jag, men endast så jag får gå hem någon gång.

Och jag hade jätte gärna vela gjort nå roligt ikväll, men shi fick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0