Stunder..

Jag kan bli så less vissa stunder över folks tendenser att inte kunna prata. Inte kunna säga vad dom tycker och tänker så man kan lösa saker istället för att gå och älta.
Det gör så att jag inte klarar av att säga allt jag skulle vilja ha sagt just pga tystnad från den andra.
Ingen vill väl vara den som bara vräker ur sig och inte får någon respons?

Sen är det inte så roligt heller att sitta och prata med en vägg.

--
Annars så har jag inte gjort så mycket denna vecka, eller jag har jobbat 24 timmar, det kanske är en bedrift? Nätter vill säga alltså, det blir direkt omställning för imorgon jobbar jag fm så man måste sova tidigt idag, vilket inte kommer vara några problem om du frågar mig :)

Juline och jag har varit hos Hanna en sväng nu på kvällnigen så Jacob fick vila efter jobbet.
Nu tänker jag muttra vidare i sängen och hoppas att ni andra mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0