Det rinner det rinner..

Godmorgon eller god och god vet jag inte, jag ångrade som fan imorse när Karin skickade sms att hon var påväg, vi började ju med Jordans Workout video idag och hela helavetes vad jag är otränad, ovig allt som har ett o framför sig..
Vi skulle köra lätt, så vi inte får Sveriges träningsvärk tills imorgon, men gudarna ska veta att jag kommer garanterat ha ont imorgon.
Nu är vi iallafall klara för idag och nu väntar på bara möte i Gävle sen ska jag vara lat resten av dagen.

Vägade mig idag också, och sen jag började det hela 29/12 har jag gått ner 4.4 kilo så det går garanterat åt rätt håll, och nu kommer träningen in också, så det kommer bara bli vinn vinn.
Men nu ska jag ta en dusch och börja göra mig presentabel för dagen, skriver och uppdaterar senare.


Bilder sen träningen, snacka om Ankröv krills :p


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad läckra ni är ;) haha

2010-01-21 @ 18:40:59
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0