Heej ..

Kryptiskt inlägg tidigare kanske ..

Dagen idag iaf, vaknade av att Robert fortfarande var nere och hade inte tagit sig upp inatt just pga den alkohol mängd han fick i sig igår..
Så jag dundrade ner och beodrade honom att gå och duscha, jag skulle nämligen iväg till köpis med Hanna, såg på honom hur dåligt han mådde men brydde mig inte om det.
Han gjorde som jag sa och efter ca 40 minuter kommer han ner och ser nästan mänsklig ut.
Jag säger att jag tänker strunta i att åka så han får sova lite, då vart han arg och beodrade mig att åka ist.

Så jag och Hanna tog tjugo i elva bussen till köpis, och jisses vad jag hittade kläder hur mycket som helst.

Inhandlade:
2st jeans leggings i olika färger
2st bas leggins svarta
1st långt bas linne
1st kort jacka typ svart
1st stickad kort ärmad grej
1st tröja med dragkedja
Sen köpte jag även kläder till dom små liven :)

Väl hemma så hade Juline just vaknat och låg och mös i vaggen och fadern låg och tyckte synd om sig själv i soffan och jag kände enorm skadeglädje :P
Efter typ 10 minuter kom Per och Nova det har kört ihop sig lite för dom och tider, så Nova ska vara här nu tills Frida slutar sen imorgon kommer hon på förmiddagen och lämnar henne och sedan när Per kommer hem hämtar han henne.
Imorgon kommer även Mamma och Daniel hit för att fika och umgås, det lät som att mina restrerande syskon också skulle ta sig ut, så då blir det full rulle igen.

Jag syndade igår också, jag är fan totalt talanglös.. 7st små godisar åt jag.
Lina, Sandra och Ida kom ju hit med världens godispåse så jag kunde inte motstå, men idag är det nya tag och än så länge har det gått väldigt bra :)

Äh, jag har försökt att hitta bilder på kläderna men det var inge roligt tidsfördriv.. Ni får ta mig för mitt ord när jag säger att jag är pissnöjd :D
 Slänger in en söt bild på Jullan ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0