La Familia..

Här har det var full rulle exakt hela dagen, Mamma och daniel kom vid tio, Frida kom strax efter med Nova, och efter det rammlade det bara inte folk, Helena kom med Elin.
Sen kom Per och var kvar och kollade på skidåkning med Daniel, tydligen så har Sverige gjort bra ifrån sig, för det var en jäkla massa liv där ett tag.

Sen har det hänt en ganska stor sak idag också, Juline har vänt på sig för första gången, Från mage till rygg, tror inte riktigt att hon fattade vad hon gjorde, men nu ligger hon på filten och försöker ta sig från rygg till mage, det går ganska bra, hon ligger på höften och behöver endast tippa, men tror inte riktigt att hon vågar rulla riktigt, men jag väntar med spänning och har kolla på henne hela tiden.

Kvällen ikväll blir nog lugn, första kvällen robert är hemma på hela helgen han har ju vart ut och jobbat, men jag har haft flick sällskap hela helgen också så jag tänker inte gnälla alls :)

Men nu ska jag dona med lite disk innan maten ska lagas åt pojkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0