Men denna dag tar aldrig slut..

Nu blir det mitt tredje inlägg idag..
Det måste vara maten som ställer till det, dagen tar aldrig slut. jag donar och fixar plockar och dricker och dricker.. är uppe i två liter vatten nu, har druckigt ett av mina tre glas buljong.
Jag mår ganska bra än så länge, men fan vad allt ser gott ut , jag har suttit och spanat på Liams lördagsgodis hela dagen, och godis har jag inte ätit på hur länge som helst, men fan vad gott det ser ut :p

Idag köpte Robert en ny napp åt Juline, vi tappade bort den andra vi köpte förstår inte var den har tagit vägen, så nu är hon hur nöjd som helst.
Special ´napp för tummsugare, säger som mamma, den är inte vacker men väldigt effektiv :)

Nu ska jag gå och pinka för 104 gången idag :p

 miniminimini Juline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0