Mobil blogga..

Jag är verkligen inte teknisk av mig, jag skulle ljuga mig svart om jag sa någonting annat och jag vill verkligen kunna mobil blogga, så man kan skriva direkt därifrån och dra med bilderna, men jag förstår verkligen inte hur man gör..
Jag är dum och många kommer bara skratta och hån le när dom ser det här, men istället för det kan ni väl skriva hur man gör :) lite snällt bara, och väldigt enkelt.. dagisnivå helst..

Hur som haver, idag har jag bara vart med Karin en massa, hon kom vid nio och gick vid tre, lagomt till att jag skulle ner i tvättstugan..
Jag ringde även PFV för att kolla jobb, så nu ska jag jobba på onsdag, och imorgon ska jag in och träffa en dam och prata om att börja hos en annan brukare som behöver mer "stående" personal.
Den personen bor visserligen längre bort, men jag måste faktiskt bli duktigare på att kunna ta bussen, om inte annat så motiverar det mig att ta tag i körkortet igen för det har jag verkligen lagt ner.

Jag får tjata på Robert att han ska börja köra med mig igen, men vi måste ju ordna barnvakter, och det är inte det lättaste att pyssla ihop bara hipp som happ när vi har tid..

Eller ska man kanske göra av med alla sparpengar och börja på körskola? jag vet inte vad alls.. Pengarna vill jag ju ha till annat  tror jag.. eller? BLÄ!!


Vart bilder på Sandra och Johanna i detta inlägg..

Nu off till tvättstugan..

JUST JA.. Grattis Emelie och Håkan till bebben :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vilken snygg bild du valde!

2010-01-18 @ 22:50:59
URL: http://ssandrajageving.blogg.se/
Postat av: betta

2010-01-19 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0