Ny hårfärg nya tag..

Morgonen började bra, Juline gav oss sovmorgon till klockan nio så det var skönt.
Efter det så var det bara att börja göra sig klar, vi har ju vart iväg på kalas hemma hos Johanna. Juline var trevlig och glad i början, men hon tröttnade ganska snabbt. Jäkla hemma barn hon är :)
Hon tog en stödvila på tio minuter och var sen snäll igen.

Nu är vi hemma, jag har färgat håret svart, vart avundsjuk igår på Emmas långa fina hår så jag funderar på att börja använda mitt löshår igen.
får se hur mycket tid och ork man har att sätta i och dona.
Men som sagt, black head again :)

Kvällen får vi se var den tar vägen, Karin kanske skulle komma över och sjunga lite Lips med mig, det tycker jag låter som en jätte bra idé. :)
Ska väl laga mat också, för det ska man tydligen äta varje dag :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0