Överallt och ingenstans!

Hej!
Jag vet att jag är totalt talanglös att skriva, och det är faktiskt ofrivilligt, jag vet bara inte vad jag ska babbla om dagarna i ända, Visst har jag saker och berätta, men varför skulle det vara intressant för er?

Jag håller ju som sagt på att gå ner i vikt, och det går framåt i tisdags när jag vägde mig hade jag gått ner 0.8 kilo till. Så nu är det bara 16 kilo kvar till min målvikt istället för 18.2..
Men jag har fått tips om nu olika metoder man kan pröva på, och eftersom jag alltid är öppen för förslag så tänker jag minsan ge mig på det där med att rensa kroppen.

Det innebär tydligen att man bara ska dricka vätska ett par dagar, helt frivilligt hur länge. Saken är den att du inte tuggar Roberts mamma har kört på det här förr, men bara vatten och hårdbröd.
Det kännde jag var lite extremt, och käka hårdbröd utan pålägg kan ju inte vara så roligt och då kommer man bara förknippa det med gå ner i vikt.
Så satt ví hemma hos Karin häromdagen, och då berättade Carina att hon också höll på med det, fast hon drack allt som rann.
Kaffe, Te, Buljong etc.. Det jag funderar på är om man får dricka läsk, saft och sånt smask eller om man ska hålla tillbaka sånt?
Jag får helt enkelt fråga, Sen efter man har gjort det börjar man succesivt ta in "tuggmotstånd" igen, Jag har tänkt att börja med grönsaker och sedan pasta, potatis och tillslut kött och annat gotta :)

Så nu är jag inne på dag 1.
Och jag har fått i mig  1.5 kopp kaffe med mjölk :)

Hur många dagar tror ni jag klarar?

För att lämna det där med vikten en stund, kan ju jag informera om att jag fyllde år igår också.
Det var massa med vänner som kom, Syster Helena och Roberts släkt..
Var en hur bra dag som helst, fick bara massa bra grejer och jag är super nöjd.
Någon dag här i helgen skulle Syster F också komma, sen kommer mamma och Daniel på Söndag, så jag kommer vara väldigt nöjd och belåten..
Det är jag ju visserligen redan.. Men vem fan lurar man när man säger att man inte vill ha mer presenter? :).

Swich, ämnesbyte igen..
Vi var på bvc i tisdags, 4månaders kontroll och information och mat och så vidare.
Min dam har blivit stor ska jag tala om .
7025gram och 65.5 lång..
Jag höll på tappa hakan, och det gjorde även sköterskan, hon mätte en extra gång men det stämmde.
Så kom vi hem och skulle kolla hur stor Liam var i den storleken..
Och han må ni tro vägde 8500gram och 66.5 så då vart inte Juline så stor längre :)
Hon  utvecklas tok fort nu också, har börja ska hålla i allt och tar det ur händerna på än, visserligen efter en eller två missar men poängen är att hon tar den :)
Väntar bara på att vilken dag som helst ska hon börja snurra, Men jag stressar inte :)


Kommentarer
Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

Mysida bilder ! Jaa förlåt att vi inte hörde av oss , var bortbjudna till mamma och mormor & morfar så glömde helt och hållet ! Men grattis iallafall du verkar ju haft en toppen dag ;D

2010-01-15 @ 12:13:21
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0