Snacka om U sväng..

Jag hade varit duktig och planerat min dag idag, Skulle nämligen iväg till Sandra och snacka massa skit, men så kommer jag upp imorse så blir jag informerad om att Liam minsan är ledig idag från dagis.
Så det vart ingen färd, Liam blir så utråkad utan leksaker och kompisar, blir bara massa gnäll och tjat hela tiden och det orkar jag inte, så vi vart hemma istället.
Men inte jag har haft en skit bra morgon iallafall, Karin kom hit och därefter Annso vi har suttit och prata massa strunt och jag är även tagit fingrarna ur röven och fixat min telefon.
Eller mamma fixade det mesta men jag tog tag i det iallafall, så dom skulle skicka hem skicka tillbaka saker så skulle dom fixa den eller så skulle jag få en ny.. Det tycker jag låter strålande.

Liam och Emil är nu nere och leker vildar i källaren, Juline tar en stödvila, Robert jobbar, Karin köper ciggaretter och jag sitter här och donar.
Jag gör faktiskt lunch också, så lite ordning är det på mig :)

För att informera lite angående min diet så är "hel" vätske diet nerlagd, jag klarar inte en dag utan att tugga, det är totalt omöjigt det ända jag tänker på är mat.
Så jag har börja ätit enligt GI och bara ett mål om dagen, Sen imorgon ska jag och Karin börja göra Jordans workout video också, så nu ska ni se att jag snart blir slimmad :)
Imorgon är det vägning igen, och hoppas på bra resultat.


Hittade ett usbminne också med bara massa gammla bilder, och dom närmsta dagarna kommer mina vänner få lida av det :) Här har ni Robert och Karin och  min graviditetstid fram till V20.. Mysmagen :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Men sluta stoppa in så där hiskeliga bilder på mig!!

2010-01-18 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0