Veckan..

En vecka har nu gått sen jag började min kamp mot kilona, och jag älskar början det är alltid då man får resultat utan att knappt behöva göra någonting, så sen i tisdags har jag gått ner 1.4kg.
Och det känns jäkligt bra må jag säga, att det är möjligt att gå ner bara man har motivationen.

Så vad har jag gjort för att få kilona att börja rasa? Jag har börjat snällt och bara tagit bort mjuktbröd, så inga mackor om det inte är hård bröd.. det är det ända.
Så, vad ska jag göra denna vecka för att fortsätta gå neråt.
Denna vecka plockar jag även bort godis, läsk och fikabröd. Så jag hoppas det har en inverkan också. Jag kan ju säga rakt ut att jag inte är den personen som tränar, är ute och springer lyfter skrot eller annat tjaffs, det är jag helt enkelt för lat för!

Det här är första gången på länge som jag har hela min vecka planerad, känns ganska skönt och främmande faktiskt ;) Igår så städade jag precis hela dagen, tog bort julen och sådär. Sen kom Roberts föräldrar och hälsade på.
Idag kommer Emma och Nova om en timme, jag ska väl dricka kaffe, och emma saft, eller vad vet jag hon kanske dricker kaffe? :D
Sen imorgon ska jag och Juline iväg till Johanna, för hon fyller nämligen år.
Sen på torsdag är det tvättstuga från 14-21.30 så det kommer nog ta sin lilla tid, jag är ju dum som vanligt och hoppar över dagar ibland.
Sen fredag, tro det eller ej så ska jag ut på krogen, vilket jag inte har varit sen i slutet av mars. :O

Just nu ligger Juline och sover middag, Robert har åkt iväg till köpis med Karin och jag spelar TM och väntar på Emma :)

Btw, Jag älskar mitt kök sen vi tog bort julsakerna, nu känns det verkligen som mig.. Robert har inte så mycket att säga till om när det kommer till inredning om jag ska vara ärlig, han får helt enkelt bara följa med i svängarna.  Men jag fick iallafall att ur honom att det var OK, så det är ju en prestation :D
JAJUSTE vi började göra ordning Julines rum igår också, så hon ska få flytta in dit inom en snar framtid, jag har seperations ångest, men det ska nog gå bra :)

Nu ska jag dona med lite annat innan Fialotta vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0