Prata om nostalgi tripp.

Idag tar Borgis och Polhem studenten, eller 91;orna på skolorna gör.
Det betyder att det är två år sedan jag gick ut själv, två jäkla år, Ibland kan det känns som det var igår men tydligen inte. 
Jag förstår inte var tiden tar vägen, jag håller på få panik.

Fast jag har hunnit med ganska mycket dom senaste åren också, och det bästa var att jag skaffade Juline, den tjejen får mitt hjärta att smälta varje gång hon ler.
Nu när allt går så fort får jag panik att jag inte ska hinna med och uppskatta de små sakerna, som att hon står själv med stöd, alla tänder som kommer,
Att hon går framåt med bara lite hjälp av fingrar, hon vill upptäcka, var med överallt och älskar verkligen när det är mycket prat runt omkring.

För två år sedan viste jag verkligen inte vad som mig väntade, men nu sitter jag här och är hur nöjd som hellst med min egen tillvaro, jag har ingenting att beklaga mig över.
Jag mår fantastiskt bra, Juline mår bra. Är det inte det allt handlar om?


Just nu håller jag även på att försöker inreda mitt nya hem, jag har fått infall om att allt ska vara vitt och stugliknande. Och jag är otroligt nöjd över mitt kök som det kommer se ut när jag bara får fingrarna ur arslet och städar och plockar undan.
Toaletten är jätte fin och vardagsrummet är under ombyggnad.
Jag tror verkligen jag kommer trivas här bara allt blir klart, men då kommer man ju tillbaka till latheten.
Men jag ska försöka göra ett ryck nu medans Juline sover.

Jag vill också bara säga grattis till alla som tar studenten idag, skolan är just nu slut och framtiden får ni forma själva. Gör rätt val så kommer ni aldrig ångra er. Njut av stunden och ta vara på allt!


Skolavslutningar ifrån 6:an, 9:an och min egen Student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0