So loong suckers!!

Från och med imorgon kommer jag vara okontakt bar i ca 10 dagar, eller vill man kan man nå mig, men det är väldigt omständigt!
Jag, Juline, Jacob, Frida, Per, Nova, Thea och Mamma kommer nämligen åka till stugan.

Jag sitter nu bara och fantiserar på när man kommer fram, får stiga in och känna lukten av stuga, och sedan springa omkring och kolla på alla saker, få en ny tradition med Juline.
Som min mamma introducerade för mig och mina syskon när vi var i samma ålder.

Jag älskar verkligen sommartstugan, det är inga måsten, inga krav det är ingen som bryr sig om någonting. Man bara är.
Sen hur det går för dom lite ovana (Jacob och Per) är en annan fråga, dom får helt enkelt roa sig själva antar jag, för jag kommer bara njuta och ha det bra.
Juline kommer bli en handfull också, eller så kanske man inte ska säga, det är jag som är nervklen. Men hon kommer garanterat få bo i flytvästen, jag tror det är säkrast så :)

Jag har iallfall planerat att jag ska försöka hitta motagning på mobilen varje dag och skicka in bilder  :)
Idag får ni nämligen ingen.

Sen vill jag även säga Grattis redan nu till Annsofie som kommer fylla år medans jag är borta!
Jag kommer garanterat sakna dig för mycket!

För övrigt kommer jag sakna massa fler folk.
Sandra - Jag vet att det kanske inte är så bra just nu, men du ska veta att jag tänker på dig hela tiden, och jag hoppas det går över.. Hur det än är så älskar jag dig, och kommer sakna dig i massor!

Men jag hoppas alla kommer få en kanon vecka, sen när jag kommer tillbaka har jag förhoppningsvis en ny design också så då är det nog roligare att skriva. tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Bejben

Det ska bli såååå skööööönt...

2010-06-20 @ 20:57:54
Postat av: Lina

Visst är det underbart att ha en stuga att åka till?

Jag har ju två stugor att fly till när jag vill, en alldeles utanför Forsbacka, mitt i sjön och en i Axmar alldeles vid havet.

Fruktansvärt skönt!



Hoppas ni får det mysigt!

2010-06-20 @ 21:36:27
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du får det jättehärligt ute vid stugan :) Hälsningar från Näxåsen!

2010-06-22 @ 22:58:26
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0