Tio tusen frågor!

Namn: Sara Kristina Anna-Lena Kraft
Kallas för:
Krillan
Stjärntecken: Stenbock
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Tatueringar: 2st, en mellan skuldrorna måne älva och annat mojjs, sen en på sidan av magen upp på revbenen.
Längd:  161,5 cm OCH JA halvan är viktig!
Skostorlek: 37
Hårfärg: Oj, Svart med brunt och lite överfärgat rött?
Fräknar: Jätte mycket, när solen är framme J
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ne det kan jag inte påstå, jag trivs bra J
Tycker du att du är attraktiv?  Vilken jäkla fråga, Jomen vafan det gör jag nog ! :D
Dricker du? Alkohol? Sällan, men ja!
Röker du? Ja.
Vilket schampo använder du? Sunslike
Vilken parfym använder du? Puma Flowing
Vad är du rädd för? Allmänna toaletter!
Gillar du att tvätta? Jag gillar att titta på när någon annan tvättar åt mig  J
Senaste personen du ringde? Mattias Åhlander
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Nya greys avsnittet

Favorit…
Låt: Shit, Nirvana Lithium för dagen!
Sak att göra: Jobba, mysa med Juline, Vänner etc
Dryck: KAFFE!
Kläder: Jeansleggings, linne och snygg oversize tröja.
Film:  Bröllopsfotografen, Twilight. Skönheten och odjuret ;p

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Oj, Ja jo men det är klart!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Grundskolan? 1-9 alltså?  Isåfall är det Johanna Frances. Sen pratar jag väl med grabbarna grus ibland också.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nej

Senaste…
Boken du läste? Inte som andra döttrar med Deborah Spungen
Personen du fick e-mail av? Facebook och Tradera.
Personen du fick brev av? Gävle Kommun
Personen du fick sms av?  Jacob
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.
Saken du köpte? Barnmat och Ciggaretter. Vilken jäkla kombination
Vad har du gjort idag? Jobbat.
Brukar du svära mycket? Jag är nog en sån som svär i varje mening utan att veta om det :S
När stiger du upp på morgonen? Omkring sju med juline.
Vad har du på dig? Jobbarkläder.
Är du glad nu? Jag gnäller inte.
Vad dansar du till? Mora träsk.
Stockholm är… ? Mammas stad .
Göteborg är… ? långt bort ?


kan skriva ett mer givande inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0