Tro på f.a.n.

Undra jag om man ska vara så där yberduktig och börja skriva igen, Jag har så jäkla mycket annat för mig om dagarna, eller det var ju visserligen lögn också men man kunde önska jag hade :)

Den senaste tiden har jag jobbat ganska mycket, sen har jag vart hemma med Juline, Liam och Robert, haft magsjuka, umgåtts fruktansvärt mycket med Sandra och Jacob för den delen, hah!
Vad har jag gjort mer?
Köpt massa nya kläder till hela familjen, inte gått ner speciellt mycket i vikt, tror snarare jag har lagt på mig nått kilo.. Men ni förstår inte hur mycket jag tycker om skitmat. det är katastrof.
Jag har hunnit storstäda 2 gånger tror jag har plockat en miljon gånger.
Har lämnat in min telefon på lagning och fått tillbaka den, träffat mamma, bokat tid för dop och massa massa mer.
För att hålla oss till nutid, så igår hjälpte jag Sandra att flytta in i sin gammla nya etta? och det var faktiskt väldigt ansträngande, då vi fick bära och gå med det från hennes mammas lägenheten, men vafan Emma var hulken och jag tog katten så, det fungerade det också. ;p.

Sen kom jag hem, kollade på nya avsnittet av Lost, och gick och la mig. Sen fick min kära dotter för sig att det var morgon kvar över sex, gjorde ett tappert försök att få henne att somna om med mig, men icke sa nicke det var minsan bara att kliva upp, så nu ska jag snart ta tag i och göra frukost.
Ska väl väcka Robert också, som fortfarande ligger kvar och trönar, hur f.an kommer det sig? :O

Bilder, joo men det har jag många ska försöka lägga in dom bara.

Bildbomb på Juline :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA KRILLAN :D Börja skriv igen nu!! :) Gud vilka söta bilder på Juline.! hoppas ni mår bra :) lite svårt att ringa för mig nu utan svenska mobilen, men vi borde höras snart ändå :) PUSS

2010-03-12 @ 10:42:59
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0