Det är tur hon ler i slutändan!

Inatt har nog varit den jobbigaste natten på länge, Jag tror jag är bortskämd med att Juline sover 19.20-07.30. Det har hon jämt gjort.
Men inte inatt, hon vaknade första gången tjugo över nio. Somnade om vi elva. Sov till halv tre och var sedan vaken till ca halv sex.
Nu vaknade hon igen klockan åtta och beter sig som ingenting, hon skrattar är lycklig och sitter nu och leker med nappen. Supergirl?
En annan kommer ju ha men för livet och få hinka kaffe som aldrig förr. Tänker dock använda alla vänner jag har idag för underhållning så jag tar mig igenom dagen.
Det är som sagt tur att hon är försöt och älskvärd för att vara arg på ;P

Idag blir det Rusa, Willys och Dollar och tro på fan, vi ska åka BUSS!! :D

Kommentarer
Postat av: Nannami

Haha, stackare! Hoppas du får en bra dag ändå :)

2010-05-06 @ 12:06:52
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0