bara för att ;P

Höger- eller vänsterhänt
- Höger, tror jag.. joo högerhänt!
Humör just nu
- Trött, less, uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter?
- Köttfärslimpa och blodpudding, sen går allt :)
Kläder just nu
- jeansleggings, vitt och grått linne och en svart sipptröja.
Musik just nu
- Rock klassiker på radion.
Vad sa du senast
- säkert? okey, hörs sen!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då
- Jisses vad svårt, hrm njae men flower power hade vart nice ;P
Längd och vikt
- 161,5 cm och 68-70 kanske?
Hur många kuddar sover du med
- Oj, tror det finns fem i sängen men använder bara två :)
Favoritväder
- Snö snö snö!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med
- saker, oj jag hade nog vela valt personer, men saker; en båt, otömbar konservburk och tändare.
Spelar du nåt instrument
- kan nog klinka fram blinka lilla stjärna på ett piano.
Morgon- eller nattmänniska
- Oj, efter kaffe är jag nog en det spelar ingen roll människa.
Spara eller slösa
- Både och. 
Vem är viktigast i ditt liv
- Jag kan garanterat inte välja än, Jag säger.. Juline, Jacob och Mamma.
Bästa film
- Har Stephen King ett finger med i spelet, gillar jag det.
Tror på liv på andra planeter
- hrm, liv.. då lär ju växter och shit höra till det, isf ja.
Kommer du ihåg din första kärlek
- Sådär kär som man var när man var liten, isfall var det nog Rickard Jönsson.. hah.
Har du några homosexuella vänner
- Ja det har jag :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid
- Absolut.
Bio eller promenad
- Bio, jag är för lat för att promenera.
Snarkar du?
- Andas högt kallar jag det.
Rädd för insekter?
- Spindlar och fästingar, annars är det lugnt.
Äckligaste insekten:
- bajsflugor är inte så trevligt.
Bästa bok?
- shit, erhm Inte som andra döttrar av Deborha Spungen.
Vad vill du jobba som?
- Jag älskar mitt jobb nu, Habiliterare.
Pizza eller hamburgare?
- Hamburgare
Stökigt eller välstädat?
- Någonting där mitt imellan.
Gungar du på stolen?
- haha kan hända ;P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
- Nej
Hur många syskon har du?
- Frida, Helena och Johan det blir tre.
Vad är du mest rädd för?
- Folk som sätter i halsen.
Är du rädd för blod?
- Nej.
Saltar du på maten?
- När jag lagar den.
Gillar du att sjunga?
- haha, Gärna hellre än bra!
Vilket gymnasieprogram går/gick du?
- Barn och Fritidspogrammet
Anser du att du är stark?
- Psykiskt eller fysiskt? psykiskt stark är jag.
Brukar du sola?
- Det händer.
Vad gör du om du får hicka?
- Hickar.
Röker du?
- Ja
Snusar du?
- Nej
Kaffe, te eller inget?
- KAFFE!

Kommentarer
Postat av: anna

Bästa film

- Har Stephen King ett finger med i spelet, gillar jag det.



My kind of girl ;D

och varken spindlar eller fästingar är insekter, de är spindeldjur! (kunde inte låta bli ;p)

2010-10-13 @ 12:11:29
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0