Jobba jobba jobba!

Jag sitter för närvande på jobbet och luktar illa, eller snarare mina fötter gör, barfota i ett par urgammla tofflor är inte nice. Men så går det när man har strumpbyxor på sig när man kommer hit.

Hur som haver, jag hade tänkt att göra en "Bild dag" av vad jag och Juline har pysslat med idag, meen kom på att jag har ju inge internet på min bärbara och föra över bilderna på jobb datorn är nog inte en så lyckad grej att göra. Så ni får hålla er till tåls till imorgon.

Jag sitter just nu och försöker få titta på avsnitten av paradise hotel som jag inte sett, viste inte ens att det hade börjat, men det kan vara en bra grej att få tiden att gå lite granna.
Jag kollade på ett på tv nyss, och höll på få aggresiva utbrott på nån jäkla brud vid namn Melissa. Njae, hon är inte än av mina favoriter, visserligen i år verkar dom hela högen vara "lite bakom flötet"

Men detta blir nog sista inlägget för idag, hoppas ni har njutit av att följa mitt ordbajs, det kommer mera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0