Ledig dag = Nonstop göra!

Hua jag trodde att jag och Juline skulle få en lugn och mysig dag tillsammans.
Shi fick jag, för tydligen finns det en miljon saker att göra här hemma som bara dyker upp från ingenstans.
Jag höll på plocka och öppnade våran "tvättgaderob" och upptäckte att shit vad tvätt vi har.

Började fundera över när det var dax för tvättstuga igen för jag minns ju att jag hade bokat, jovist, mina kloka hjärn celler kom då underfund med att den var igår!

YEEEY!!! så nu ska Juline få sova lite middag och jag ska också försöka vila lite eftersom jag ska jobba inatt, sen så ska vi ner och kolla om det mirakulöst nog finns någon tvätt tid den närmsta tiden.
Jag har också beslutat att en tvättmaskin och tork tummlare står överst på min önskelista och måste köpa lista. 
För såhär får det fan inte vara, sen kanske vi ska börja ha tvätten mer synlig så man ser ur högen växer!

Sen har jag även kommit underfund med att jag måste städa lite här hemma, jag och Juline var ute och gungade och lekte i sandlådan för en stund sedan, vilket resulterade i att våran lägenhet nu också är en sandlåda. 

Till någonting mindre trevligt är väl att det märks på min hud och fötter att det börjar närma sig vinter, jag har ju alltid varit känslig men nu är det fan extremt, torkar ut som aldrig förr och fötterna har börjat visa tendens på att spricka. Kan bli något mindre trevligt om ett par månader när det brutit ut ordentligt :S.

Ska försöka lägga in lite bilder senare, får se vad tiden säger och hur engagerad jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0