Om jag bara fick..

åka hem...

Första natten är alltid jobbigast, man är verkligen inte van med att vara vaken så många timmar i streck, eller ens att vara vaken på natten.
Men snart bör morgon personalen komma så jag kan börja slappna av och få åka hem.
Min buss går 07.38 så får minsan sitta här en liten stund till, men sen ska jag hem till en varm säng :)

Jacob lämnar Juline på dagis innan han åker till jobbet, för han tar ju bussen jag kommer med, så hon får vara där ifrån 07.45 idag så hämtar jag henne omkring två :)

Äh, jag vet fan inte vad jag skriver lika bra att lägga ner..


Kommentarer
Postat av: anna

Måste vara jobbigt att jobba natt! Stackare.

2010-10-14 @ 12:43:54
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0