oops!

Jag har suttit här nu och skrivit ett väldigt långt inlägg som jag tänkte puplicera, men det var så jäkla mycket svammel i ett och samma så jag tänkte att jag delar upp det istället.

Jag ber som vanligt om ursäkt för min oförmåga att skriva här, men nu är jag på väg in i en ny bloggperiod så nu kommer jag vara super duktig i ett par veckor igen :)

Jag har kommit igång och använda min Iphone vilket gör mig hur lycklig som helst, som jag har väntat!
Nu har jag bytt operatör och mobilnummer, så är det någon som saknar det är det bara att höra av sig med sitt nummer så skickar jag ett sms :)

Över till någonting mycket roligare, jag har fått en släng av att köpa nyss små krams till hemmet, vilket alltid är roligt mina senaste inköpt är ;

  • Nya badlakan och handdukar 18st om jag ska vara exakt, sex av varje storlek :)
  • Nya krukor till mina icke existerande blommor. (vilket är nästa projekt att handla)
  • Ny gardinkappa till köket vit
  • Nya sängkläder

Sen har jag även köpt saker till mig själv som ett iphone skal  och överskydd, sen har även Juline fått nya vinterkängor och byxor.
Jag har inga bilder privat nu på sakerna, bara ifrån där jag beställ, det kanske blir lite opersonligt.
Haha jag bestämmer mig för att vänta. 

Men nu ska jag titta på nya avsnittet av Gossipgirl. 



Kommentarer
Postat av: anna

alltid så kul att göra fint hemma :)

2010-10-12 @ 13:27:26
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0