Spotify!

Härom dagen fixade Jacob ett eget konto åt mig på Spotify, just på pga av den nya datorn och för att han är less för att jag hela tiden sitter vid hans och rör omkring antar jag :)
I alla fall, igår morse satt jag och försökte skramla ihop min egen playlist, men det mina vänner var inte det lättaste jag har gjort, jag hade totalt hjärnstop!

Satt verkligen och tänkte;
- Jaha, vad brukar jag lyssna på då?
Det hela slutade med att Juline också fick en spellista och min får vara under ombyggnad ett tag för nu är det en ända stor röra!

Just nu spelas i alla fall;
Rövarjakt - Kristian Thuresson

Ni kan ju bara gissa vem det är som står för underhållningen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0