Vilken kyla!

Jag har inte riktigt insett att jag har ledig helg än, jag känner att jag inte riktigt slappnar av, utan att jag bara går och tänker att det är snart dax att åka och jobba igen, det måste jag verkligen lära mig att stänga av jobbet när jag kommer hem.
Tro inte nu att jag inte gillar mitt jobb, för jag älskar mitt jobb och jag älskar alla som har någonting att göra med det, jag kan inte ha haft större tur än att det slog rätt direkt.

Hur som haver, imorse kom Nova som ska leka med oss hela dagen, vi käkade lite frukost och klädde på oss för att gå ut, slänger ett öga på termometern och ser att det är fortfarande minus grader, så jag börjar klä på.
Tröja på tröjan, och jacka över det, fuskis, vantar mössa och fodrade överdragsbyxor. 

Barnen ser ut som två michelingubbar, sen är det dax för en annan att klä på sig, vad blir det?
Jo ett par fejk convers och en stor siptröja. 
Totalt talanglöst, jag frös efter fem minuter men härdade ut i en timme. 
Det slog mig med det här att jag behöver ett par varmare skor och måste hämta min jacka som är hemma hos Sandra, jag har iallafall beslutat mig för att köpa ett par uggs på skohuset för 169kr det är lagomt och bra.

http://shop.skohusetsverige.se/skohuset/online.asp?WCI=Generell&ID=12701
Där har ni dom jag kollat på, men sen så vet man ju inte hur dom sitter eller hur dom ser ut irl, får åka dit någon dag här fram över och kolla .

Nu ska jag försöka sno ihop nå lunch, sen lovar jag att ikväll ska jag lägga in bilder på Juline och min dag, samt sakerna jag pratade om att jag köpt. för nu har allt kommit ;D


Kommentarer
Postat av: anna

Jag provade några billiga UGGS på Din Sko i Gävle, men dom var inte alls sköna :( Har ju ett par låga Shepherds från förra vintern, så jag får nog traska vidare i dom. Dom är iaf bekväma! Men jag hade gärna haft ett par högre :(



Blogga mera! :)

2010-11-03 @ 11:37:27
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0