Woups..

Idag har jag varit dålig på att skriva, kan ha med att göra att jag sov fram till ca 13.30.

Hade skit svårt att somna när jag kom hem, låg nog och snurra till framåt halv tio innan jag kom till ro ordentligt, inte nog med det så var det någonting som tjöt utanför också.
Hur som haver, hämtade hem tösen min omkring halv tre, vi gick ner till IB och fikade lite tillsammans med henne och Sandra.
Jacob kom också förbi efter jobbet, sen vart det till Konsum för att köpa det som behövdes till Tacosen jag beställde, bjöd även in Sandra till det så stackarn fick mat i magen :)

Efter det var det direkt i säng för fjunis, hon var så slut. Hade sovit en timme drygt på dagis och sen sov hon inge mer, så det vart en tidig kväller.
Jag och Jacob låg och gjorde teoritest på våra telefoner innan jag åkte, och en sak är säker, om man nu får utrycka sig så här; jag ÄGDE honom :D

Nu sitter jag på jobbet och inväntar paradise hotel som börjar om 25 minuter :)
Bilderna kommer imorgon kväll skulle jag kunna tänka mig :)

Sen hoppas jag även att Johanna kan höra av sig om vilken dag hon och Melinda hade tänk titta ut, det vore ganska trevligt och veta :)

Skruttis i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0