Dag ett avklarad!

Jag satt och tänkte igenom dagen och dess mat intag nyss, och jag tyckte att jag hade varit skit duktig, men tror fan inte det.
Frukost: en tallrik yoghurt med musli, två mackor och massvis med kaffe
Lunch: två korvar på ikea
Fika: Cheescake
Middag: En tallrik rotfruktssoppa och en halv macka

Har blivit massa kaffe också, men det är ingenting jag tänker minska ner på, då överlever jag inte!
Hur som helst så måste jag verkligen börja tänka vad jag stoppar i mig.
Jacob springer omkring här nu och har tagit upp chips, men ikke jag ska stå emot frästelsen, fast det kurrar på bra i magen.
Men vill man gå ner 20 kilo som jag, då lär jag nog göra nå drastiska förändringar.
Vi tar nya tag imorgon och hoppas på att jag sköter mig bättre.

Ni kommer få följa mig och mitt ny tänkande, tänker dock inte berätta vad jag väger, men vi räknar ner ifrån 20 och hoppas vi når målet innan jag fyller 45.
Kommer väga mig en gång i veckan, varje måndag morgon!

Mitt köpstop går däremot jätte bra, jag har satt 500kr på två veckor, och började ju igår.
Då gjorde jag inte av med en krona.
Idag har jag gjort av med 10kr på ikea.

Så 12 dagar kvar och 490kr.

Juline min lilla prinsessa har kommit hem idag också, vilket bara är ett stort glädjemoment, hon och jag har lekt hela kvällen och busat massa, ni som är vän med mig på fb kan ju gå in och kolla klippet :P
Jag är inte teknisk nog för att lägga ut det här :)

Nu ska jag och min prins mysa ner oss och kolla på I rymden finns inga känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0