Idol Live!

Det finns mycket att säga om gårdagen, jag vet inte riktigt var jag ska börja bara.
Jag tycker det absolut är synd att det inte var slutsålt, det såg lite fjompigt ut med stolar tomma här och där, och att 70% av publiken var småbarns föräldrar.
Men annat än det så var det relativt bra drag i publiken ändå, men mycket beroende på vem som sjöng.

När dom inledde det hela med "To night´s gonna be a good night" så satt man verkligen på helspänn, man väntade och väntade och tillslut kom han ut, och då kan jag lova att ljudnivån höjdes med 1239 decibel.

JAY SMITH!
Han sjöng i ca 23sek och man hann knappt se honom förns han var borta igen.
Alla idolerna fick sjunga igenom varsin låt, det var rätt segt när det var tre ballader på rad, men det funkade, jag kände att jag började bli irriterad, jag ville bara se min jay.

Sen när alla hade var klar så kom Carin? Da Silva ut igen och började surra med Waise att dom skulle dansa, vilket dom gjorde. 
Sen kom Minnah, Linnea, och Elin ut igen och började sjunga tillsammans, det var jätte bra tillslut blir det världens ändring och de börjar sjunga första raden på "Like a Prayer" 

Då mina vänner kan jag vara vuxen nog att säga, jag skrek och jag klappa och jag var i total extas sen kommer han ut på scenen och gör den låten, shit han är fan lika bra som på tv, det är inge fejk . dra åt helvete vad duden kan sjunga! och bra het är han också för den delen, på lite avstånd ;p
Det första Jacob säger dock är;
- vad kort han är! ;)

Det var en totalt enorm bra show bara, men som sagt lite synd på publiken och ljudteknikern, han hoppas jag dom skippa att ge betalt, fyfan vilken sopa!

Men för show ger jag dom ++++ 
och för helhet +++

Jag är totalt nöjd med kvällen tack älskling för julklappen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0