Läkerol Arena :)

En av mina julklappar ifrån Jacob var att vi tillsammans skulle gå och se Idol Live på Läkerol Arena, och den kvällen är ikväll.
Tiden har hunnit gått så fort sen i julas så jag har inte riktigt hunnit med att längta fram datumet, men nu känner jag att det ska bli skit skoj och kan inte vänta tills ikväll.

Jag har skaffat Maja att sitta barnvakt, så hon kommer omkring sex och ska leka med Juline, skulle även ha med sig en kompis som skulle sova över hos oss, det blir kanon bra så hon får lite sällskap.

Imorgon söndag vet jag inte riktigt vad vi ska göra på fm men Juline och Jacob mys är ett måste, sen ska jag iväg och jobba på kvällen.
Måndag kommer min skrutta vara ledig ifrån dagis, vi skulle ha åkt och bada med Melvin och Annso men Melle har blitt sjuk så det blir nog inge, får se om vi tvingar med oss någon annan eller om vi hittar på någonting annat att underhålla oss med :)

Jag har ingenting vettigare att skriva förtillfället men återkommer säkert med saker jag stör mig på eller är lycklig över. så håll till godo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0