Natten!

Jag tror jag är för bortskämd när det kommer till Juline, jag är van vid att hon sover från ca 19.30 till ca 08.30 i ett och samma kör. 
Nu håller hon på att få två nya tänder, och jag tror det är dom som spelar henne ett fnatt, för inatt har hon vaknat ca 3 gånger, eller inte vaknat men legat och gnytt i sängen.

Höns mamma som man är så var jag ner och kollade till henne, bytta blöja och vaggade henne i min famn, och jag kan säga att jag hade glömt den känslan man får när dom ligger tätt tätt mot bröstet och sover, man verkligen känner hyr trygg dom känner sig och en annan blir så mild och harmonisk själv.

Jag satt mig i gungstolen och det var bra nära att jag inte hade hjärta att lägga tillbaka henne, men efter ca 15 min med en sovandes bebis i famnen så började mjölksyran komma i armen och min egen trötthet tillbaka, så Juline fick fortsätta sova i sin säng, och efter den gång så fortsatte hon sova till nyss :)

Över till någonting annat. 
Idag ska jag på mitt första APT möte, vilket är både skit nervöst och spännande som fan, får se hur allt går och jag kommer ju garanterat få en chock över hur mycket som görs, som en annan inte har sett.

Juline hälsar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0