Super kurre har en listig plan!

Nu är det tisdag, och jag har precis lämnat Juline på dagis, ska dricka en kopp kaffe och surfa omkring här innan jag ska iväg till jobbet.
Jobbar eftermiddag idag så Jacob får hämta skruttis när han kommer hem ifrån jobbet.
Imorgon är jag dock ledig och Juline ska iväg till sin pappa, så då tänkte vi försöka åka och storhandla någon gång under dagen så vi får full kyl och frys igen.

Man märkte igår när maten skulle lagas att det började sina, när man stod och funderade om man skulle ta tag i att göra i ordning fisk. 
Jag vet inte varför men jag envis alltid med att handla hem någonting med fisk, lax, torsk etc, men det ligger alltid kvar underst och blir aldrig uppätit.


Jag har ju som sagt fått nytt jobb, eller nytt jobb vet jag inte om man kan säga, jag är ju kvar på min gamla plats men inte som timvikarie längre utan som fast anställd, vilket känns jäkligt kul.
Men jag tror jag inte riktigt har fattat det än, kommer väl göra det i februari antar jag när personalen förmodligen kommer börja ställa mer krav på mig.

Det kommer bli massa nytt och lära sig, eftersom vi går från kommunalt till privat men det kommer säkert lösa sig till det bästa..
Nu känner jag att jag svamlar på bra här, men det är som det är.

En bild på fröken filur sen vi var på leklandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0