Nu kanske det blir en period igen!

Man vet aldrig med mig, jag är fruktansvärt dålig på att ta mig tiden att sitta här.
Jag anser mig själv ha en massa annat nyttigt att göra när jag väl sitter vid datorn, som att uppdatera facebook, läsa om alla andras liv, drömma mig bort på hemnet och kolla på en massa kläder jag vill ha men får använda all min mentala kraft för att inte beställa!

Kan dra en liten snabb genomgång om vad som har hänt de senaste månaderna...
Juni började bockstavligen med pest, och då skämtar jag inte, på nå jäkla vis drog jag på mig harpest och var totalt nerslagen i ca 2 - 3 veckor med hög feber och en totalt oanvändbar vänster arm.
Började väl ta mig tillbaka till verkligheten samtidigt som min semester kom, men fick en till vecka med vila då jag och Juline for ut till sommarstugan tillsammans med mamma / Bomor.
Kan inte ha haft det bättre, vart totalt bortskämd av mamma, samtidigt som både jag och mamma fick egentid som jag och Juline.
Jacob gnällde nog inte som fick 5 dagar med fiske och grabbdagar, men jag tror minsan han saknat oss när vi väl var hemma igen, var inga sura miner då inte :)
För poängens skull så hade vi saknat honom fruktansvärt också!

Sen gjorde vi nog ingenting i en vecka och svängen efter det var det dax för sommarstugan igen, fast då fick Jacob faktiskt ta och följa med, den svängen var även Frida med familj med och vi hade det mycket sämre väder, men gjorde det bästa av situvationen.

Sen har vi helt plötsligt tagit oss fram till denna vecka, då jag minsan HAR gjort en massa nyttigt, i form av att måla ett garage, gått omkring med en trimmer i 2,5 timmar och fixat och donat med Julines spark som det är tänkt att hon ska använda i vinter :)


Borde kanske ha knäppt en före bild också för att kunna redovisa den enastående make overn, men kan ge er en kort förklaring..
Den har stått ute i ca 10 rostig överallt med trä som hade en gråmögglig färg, så jag har slipat och borstat och grundat och målat.. nu ska den målas en gång till och även "ståpinnarna" ska få sig en omgång ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0