God förmiddag!

Nu har jag tagit bort allt jag skrivit tre gånger pga att det blir så yrt, helt osammanhängande och bara bajs!

Jag sitter iallafall och försöker informera att Linneas student var trevlig, hon var dock lite för nykter, och skulle minsan inte in till Gävle.
Men men det är väl personligt hur man vill ha det, alla vill väl inte ha det som vi hade det, aprak rätt igenom!

Nu går mina tankar vidare igen, och jag funderar på var alla kort på mig är, eller på middagen eller överhuvudtaget ifrån min student, det har inte jag reflekterat över att dom är borta / någonsin funnits  förns nu!

Mamma får bli ringd om en stund för att på svaret på gåtan, hon har alltid koll!

Jag har kommit på vart jag vill tatuera mig också, har hållt funderat på det där länge nu och har jag bestämt mig, nu är det bara vad kvar ;)
Bockar av en i sänder, får ha lite ventilation här sen om hur funderingarna går till det!


Den hade jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0