Men gosse!

Nu är det varmt mina vänner, jag håller på kreverar och önskar jag kunde springa naken som Juline, hon badar och cyklar om vart annat och trivs allmänt bra med livet, en och annan isglass har nog slunkigt ner i den magen idag också :)

Sängen har vi vart iväg och köpt, får se om vi monterar ihop den tills ikväll eller imorgon, sånt som visar sig. Jag börjar få lite panik över hur stor hon börjar bli, och det kan jag inte tjata nog om!

Hanna skulle komma förbi på ett besök också, så får se när hon dyker upp. när som helst förmodligen :)
IKVÄLL ska jag dona med min telefon, då har jag massvis med nya bilder jag kan skriva med istället för att dryga omkring här utan bilder ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0