Vilken dag!

Jag har nog ingenting att klaga på nu när den här dagen börjar gå mot sitt slut, det har vart varmt och skönt, Juline har yrat omkring naken mest hela dagen, under dom varmaste timmarna sov hon dock, så det var lika bra :)

Hanna har vart här i ett par timmar nu och vi har pratat och skrattat på, fasiken vad jag gillar den tjejen, Jacob flydde fältet ganska snabbt när han märkte var det största samtalsämnet hamnade, men det är bara bra det, slipper jag höra hans gnäll senare :)

Nu ska jag försöka komma till ro och gå och lägga mig, men jag har som alltid varit en nattuggla och har lite problem med att gå och lägga mig en resonabel tid. 
Men ska upp och jobba imorgon 7-11 sen personalmöte till två, efter det har jag ledig helg, vilket såklart involverar massa bus med Juline, en planerad sista resa till leklandet på söndag som ska stänga igen, och fira Linneas student imorgon såklart.

Ni som föräldrar, får ni också den här dragningen att vilja gå in till barnen på kvällarna och väcka upp dom enbart för att viska hur fantastiska dom är och hur mycket man älskar dom? Så känner jag varje kväll, och varje gång innan jag går och lägger mig när jag går in och kollar till henne, så kommer jag på mig själv med att stirra och bara njuta!

Sen kom jag på mig själv nu när jag skrev, fan om man själv skulle vakna upp av att någon stod och stirra och viska en massa knappt hörbara ord i mörker, vilken människa som helst skulle nog skita ner sig, men jag har aldrig varit med om att hon vaknat, så det är en vana jag tänker fortsätta med. 
Inte väcka henne dock, det är nog bara elakt men att titta till och viska lite får man allt :)

Sen då, fixa telefon till datorn ska jag ta tag i så fort Jacob kommer hem, han har inte insett riktigt att kusten är klar eller jag har inte informerat honom om det, men han kommer nog strax..
På återseende;P
Jag kan verkligen minnas känslan.. och den värmar lika mycket nu som för snart 2 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0