Inte som planerat..

Snoret rinner ur min högra näsborre, och värkar inte ha några som helst planer på att sluta. Jag kom på för någon timme sen på jobbet att jag fortfarande hade långkalsongerna på mig och frös.. Kan inte göra annat än att tro att en förkylning kommer flygande min väg, och konstigt skulle det väl vara annars, då jag har spenderat en hel del tid med familjen Eriksson / Persson som har avlöst varandra i förkylningar. Men kommer den smällen tacklar jag den då, det är ju inte direkt så jag inte kommer komma ur det levande. Min tös är glad och go som vanligt, hon är hemma med Jacob och myser idag, då jag jobbar em. Jobbar fm imorgon, så vi får mysa en timme hemma innan dagis, men sen är vi lediga på torsdag, och öppen på förslag vad den ska spenderas med! Bild blir det ingen heller, för dom modernligheterna befinner sig inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0