Vad var det nu igen?

Ni vet den här känslan i kroppen som sprider sig när man har glömt någonting.. Just den har jag idag, och jag kan verkligen inte komma på vad det är. Jag har kollat så jag inte ska jobba, jag tror jag minns allt jag ska göra idag.. men ändå kan jag inte skaka av mig känslan att det är något som fattas. Panik är det rätta ordet, och kommer jag inte underfund med vad det är snart så vet jag inte vad jag gör. Känner mig lite halv krasslig också, kan vara det. haft återkommande huvudvärk ett par dagar, och nu är jag seg i kroppen. Har till och med lagt mig i sängen igen efter frukosten för att vänta på att morgonkaffet kickar in. Men nu ska jag ligga här en stund till och hoppas på att det går över, och bara är en "fejk" känsla. Tänker inte lova något, men hoppas jag kan bli bättre på att skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0