Det som inte dödar härdar!

Som sagt tidigare har ju jag bestämt att börja ta hand om mig själv mer, vilket resulterade i att jag igår var och satt i löshår, är sjukt jäkla nöjd, men fortfarande väldigt ovan med allt hår.
Jag är ju van med ha tunt hår som bara hänger där, nu är det hår överallt!
Sen så är jag hur öm som helst i hårbotten, men det går nog över imorgon :)

Imorgon fortsätter jag med mina nätter hela helgen ut och på söndag kommer äntligen min fröken fantastisk hem igen!

Sen så har jag även bestämt mig för att ta tag i våran tvättstuga imorgon! Det är verkligen total kaos där nere !
Så får bli en före och efter bild för er ;p

Men nu ska jag mysa ner mig i sängen och vänta på min härlighet som står i duschen.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0