Jag vet inte alls ..

Men den här appen verkar inte alls vilja
tänka som jag gör, massa krångel bara!

Idag är det måndag jämnvecka vilket betyder att det är en skitdag!
Det betyder att jag ska sakna min fröken i 6 dagar till..

Men denna vecka har jag faktiskt tänkt göra en massa saker åt mig själv, idag ska jag iväg och klippa mig , sen på onsdag ska jag sätta i löshår igen :)

Sen ska jag försöka lura min sambo att umgås med mig också.

Jag jobbar nämligen 50 timmar nätter denna vecka så hela livet brukar ligga på is i vanliga fall, och det är därför det är ok att jag just i skrivande stund fortfarande ligger kvar i sängen !

Men skriver senare igen och då kanske om något mer intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0