Dagen jag skulle ta i bilder.

g vet att jag är ganska seg på att genomföra saker ibland, men som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle sno någon annans idé och knäppa kort på min dag, jag gjorde det. har bara inte kommit mig för att lägga upp det förens nu.
Dagen det handlade om var iallafall den 5september :)

Dagen börjar med godmorgon, och en väldigt seg start!

Jag gjorde mig klar och yra omkring lite.
Jag gick ut med vovven, satt vid datorn och rökte.
Hämtade skruttis på dagis och gick till bussen.
Var till tandläkarn, och fick tänderna godkännda.
Infann mig på jobbet!'
Tjugo över åtta på kvällen fick jag äntligen tid över att sätta mig och äta middag.
Sen har jag knäppt en väldigt ovärdig bild på mig själv när jag sitter och ska åka hem på moppen, men den skippar jag.
Så, det där var en dag ur mitt liv, kan inte påstå att det är speciellt händelsefullt eller har en massa spännande äventyr i det.
Men jag gillart, och det är väl de som är huvudsaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0