Det var det tragiska som var det vettiga!

Igår slösade jag bort 2 timmar av mitt liv på en film jag aldrig kommer se igen!
- Jag Saknar Dig.
Jag tänker inte påstå att filmen inte hade känsla, och att jag inte satt och hade tårar i ögonen ett fler tal gånger, för det skulle vara och ljuga, det hade jag!
Men själva filmen i helhet var totalt värdelös, jag är ingen expert och tänker inte försöka framstå som någon heller, utan jag tänker bara säga min åsikt.
Filmen började med att dom berättade vad som skulle hända bara det säger ju att oj, det kanske vi skulle ha väntat med.
Sen var tvillingarna inte de bästa skådespelarna så 85% av tiden tror jag inte dom hade den blekaste aning vad dom sysslade med.
Filmen är fruktansvärt utdragen och det är scener med i den som absolut inte har någon som helst betydelse.
Det ända ljuspunkterna i den var Ailu och den stackars Martin som körde ihjäl henne, det var hans misslycka och övertygelse som fick mig att titta klart.
Ailu var endast mystiskt och lite halvt psyko sådär lagomt för att man ska bli intresserad.
Men som sagt, en skit film överlag och jag är väldigt besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0