Lagomt komiskt!

Imorse satt jag och var nöjd över mig själv och skrev på facebook att jag endast hade 3 timmars personalmöte och sedan ledighelg.
När jag kom hem slog det mig att jag idag ska städa hela radhuset då både Jacobs och min släkt kommer för att fira Juline, sen imorgon som sagt kommer det ca 20personer och ska fika och dona.
Sen på kvällen om jag har ork och lust är det tänkt att jag ska gå ut tillsammans med flickorna som jag fick gymnasiet tillsammans med.
Söndag däremot då ska jag endast mysa tillsammans med familjen och andas innan det är dax att ta tag i en mördarvecka på jobbet.
Men nu ska jag inte gnälla, det finns dom som har det värre, som fortfarande är vilsna i sig själv och varken vet in eller ut och som fortfarande inte kan skilja på rätt och fel.
Det är dom stackrarna jag känner medlidande för, som har kastat sig in i vuxen världen och tror att dom är redo!
Det finns så många som har gjort fel val här i livet och som inte vet alls hur dom ska prioritera rätt eller ens lärt sig säga " Jag har gjort fel ".
Juline när hon öppnar paket, lägg märke till rockfrillan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0