Varför vill det inte?

Jag har försökt länge nog nu att få den här nya blogg appen att fungera, men självklart med min tur fungerar ingenting!

Jag ger det ett sista försökt nu, annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Men för att berätta lite om vår dag så tog jag och Juline 11bussen in till Valbo för att möta Ida och köpa gummistövlar åt damen och en vinterjacka åt mig!

Vi kom därifrån med stövlar åt Juline, det var det ända hon visade intresse för :)
Vidare till BVC på 2års kontroll ..
Vår sköterska kommer ut och säger " Men juline, vad du pratar på här ute.. ( sarkastiskt och med vänlighet såklart)
Väl inne så fortsatte Juline sitt babbel och hon var väldigt imponerad över att hon kan bygga så långa meningar reda och har så stort ordföråd samt ordförståelse!
Kan ju informera att jag lööös av stolthet!

Vägdes och mättes gjordes såklart också, min donna är en stor tjej nu och har passerat både 90 strecket och precis över 13kilo :)

Bussen hem och här vart det kaffe och skitprat med Hanna och Ida, och självklart Pippi och Juline ;)

Middag, idol och umgänge har kvällen bjudit på och sen inte mycket annat, nu ligger jag och väntar in Jacob som lyser med sin frånvaro.

Men som sagt hoppas det funkar nu och sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0