Vilken härlig dag!

Nu skulle jag ha möjlighet att skriva en uppsats om hur synd det är om mig tack vare min nackspärr, men det tänker jag inte göra.
Jag tänker istället prata om hur jäkla härlig och rolig den här dagen har vart, att jag har vart omgiven av fantastiska vänner, min underbara dotter och min härlighet till sambo!
Jag kan inte påstå att vi har gjort någonting speciellt, utan bara varit!
Här har vi lite småbilder om vad dagen har bjudit på!

  • Juline är fortfarande supernöjd med sitt stativ och ritar där som att det inte finns någon morgondag.
  • Hanna var här och förgylde våran dag med sin otroligt fina bebis mage.
  • Jacob kom hem från jobbet och mös
  • Ida gav mig en gudomlig massage
  • Och självklart en massa lek och tok!




Fröken Jensen var även väldigt facinerad över Jacobs fötter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0