7 snabba dagar !

Nu har jag precis lämnat min skrutta på dagis, och det gör lika ont i mamma hjärtat varje gång jag vet att jag inte kommer få stoppa om henne varje kväll.
Läsa den uttjatade Gunnar, borsta tänderna allt smått som man gör. Pussarna, goset och allt hennes jäkla bubbel.

Men den här veckan kommer gå fort, har så mycket inplanerat så då flyter saker och ting på av bara farten.

Idag börjar jag jobba kl 13 sen sysselsätter jag mig med det tills det är dax att sova.
Imorgon är det först 3tim kurs och sedan arbeta kvällen (husvisning också)
Onsdag; ska jag först jobba 7-13 sen hem och dona en snabbis, och efter det styr jag och Emelie nosarna mot gävle för att sätta i hår.
Torsdag jobbar jag 7-21.30 och efter det ska jag packa.
Hela påskhelgen ska vi nämligen spendera i Bringsjöberg tillsammans med Jacobs mamma med familj.
Gjorde även det förra året, så det känns bra.

Men sen, innan jag vet ordet av det kommer det vara dax att plocka hem henne igen. Mitt snoriga lilla minimonster.

Jag är lite mer orolig att min kropp ska fixa mördar passen jag har i veckan, men det är bara att tänka "jag har semester i helgen" så kanske allt löser sig med lite viljekraft.

Vet inte riktigt om jag har någonting att skriva om helgen, den har varit underbar på alla sätt och vis, har spenderat den med många vänner, kärleken och självklart skruttis.

Sen kan jag ju informera om att jag går och bär på ett till minimonser utan dess like, för sparkarna den får till redan nu, skrämmer mig lite för det som komma skall! :p

Men nu ska jag vänta in fröken Jägeving, för jag har inte fått morgonkaffe än, då den sista mjölken gick åt barnets gröt och oboy. Vilken offrande mamma jag är!
Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0