Det är officiellt

Vad ska man säga, idag är en sådan dag då ingenting kommer bli gjort helt enkelt ..
Jag har massvis med saker jag hade tänkt göra idag medans Minime var på dagis, som att framför allt städa i källarn, och försöka börja jobba mig igenom vårat tvättberg som enligt mig klonar sig och växer onormalt fort för att vara tre personer.
Men ingenting blir som man tänkt sig och här sitter jag och gör så lite som möjligt, trött och huvudvärk samt att förkylningen från hell är på ingång igen och jag bara skriker åt den att sluta.

Den turen har jag väl inte denna gång heller antar jag.
Men de sista minuterna nu innan jag ska hämta fröken så ska jag faktiskt gå ner och börja iallafall, då kanske jag får lite kärlek när jag kommer hem, då Jacob påpekade att kalsong antalet jobbade sig ner mot noll.

ha, nu funderar ni säkert varför inte Jacob då tvättar sina egna kalsonger.. Det ska jag berätta för er att de sägs att jag har kontrollbehov, vilket kan stämma till en viss gräns, sen så gillar jag helt enkelt inte karlns sätt att sortera, eller tanken att man får tumla all tvätt.
Nope, jag gör det hellre själv, då är de bara de att man får göra dagar med nonstop tvättning istället för lite varje dag .. det är mitt sätt att göra det på.

Blogg appen samarbetar ej med mig, så detta inlägg kommer in senare än tänkt och utan bild.. Sucks.
Hörs seanare folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0